Nasz sklep stacjonarny czynny jest:
Pon- Pt w godzinach 9-17
Sobota 9-13
Kontakt:
tel: 730-776-994
Zapraszamy
Nr konta bankowego:
85 1140 2004 0000 3602 7400 3169
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Warunki Gwarancji
1.Towary oferowane w sklepie internetowym oil-land.pl objęte są gwarancją ich producentów i są wolne od wad.
Postępowanie reklamacyjne
1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży
1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U.Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres:
Oil-land s.c. Maciej Durka Andrzej Kleczewski
ul. Kasprowicza 14/1
81-852 Sopot
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres: tanieoleje@gmail.com oraz sklep@oil-land.pl
1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją Producenta uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
2. Transport reklamowanych towarów z tytułu gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego, bądź niezgodności z umową, odbywa się na zlecenie i koszt Oil-land s.c. Maciej Durka Andrzej Kleczewski za pośrednictwem firmy kurierskiej. Oil-land s.c. Maciej Durka Andrzej Kleczewski nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
3. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, niezauważonych przy odbiorze przesyłki od kuriera bądź dostarczonych formą Paczkomaty, Klient, Konsument powinien poinformować o tym Sprzedającego:
-Listownie na adres:
Oil-land s.c. Maciej Durka Andrzej Kleczewski
ul. Kasprowicza 14/1
81-852 Sopot ,
-E-mailowo na adres: tanieoleje@gmail.com lub sklep@oil-land.pl
-Telefonicznie pod numerem: 792-079-073 lub 794-079-073 (opłata jak za połączenie standardowe - wg. cennika właściwego operatora).
4. Reklamowany produkt należy przesłać na adres:
Oil-land s.c. Maciej Durka Andrzej Kleczewski
ul. Pucka 11
81-036 Gdynia
5. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane zdziałaniem Sklepu internetowego
5.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres Oil-land s.c. Maciej Durka Andrzej Kleczewski
ul. Kasprowicza 14/1
81-852 Sopot
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres: tanieoleje@gmail.com oraz sklep@oil-land.pl
5.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
5.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych.
5.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.
6. Oil-land s.c. Maciej Durka Andrzej Kleczewski odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Klient, Konsument traci uprawnienia określone w art. 8 ww. ustawy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.